سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام خبر داد

کاهش ۶۰ درصدی تحویل اجساد زائران سانحه‌دیده در اربعین امسال به پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: در اربعین امسال ۲۰ جسد زائران سانحه دیده و فوت شده برای اعلام نظر علت فوت به پزشکی قانونی این استان تحویل داده شد.

محمدسعید امامی‌نیا اظهار داشت: علت فوت عمده افرادی که اجساد آنان برای اعلام نظر به پزشکی قانونی ایلام تحویل داده شده، سوانح رانندگی بوده است.

 وی افزود: امسال میزان دریافت اجساد زائران توسط این پزشکی قانونی برای اعلام نظر علت فوت، در مقایسه با اربعین پارسال ۶۰ درصد کاهش داشته است.

امامی‌نیا یادآور شد: بیشتر این زائران در طول مسیر‌های منتهی به مهران یا در داخل خاک عراق دچار حادثه شده‌اند و اجساد آنها از طریق پایانه شهید سلیمانی وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: مهمترین پرونده تشریح اجساد متعلق به یک خانواده زائر اهل استان مازنداران بود که در محدوده شهر "شباب" این استان تصادف کرده و چهار سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام اضافه کرد: امسال هیچ‌گونه جسد سوخته یا متلاشی شده و مجهول‌الهویه نداشته‌ایم و تمام اجساد با هویت معلوم تحویل خانواده هایشان شده است.

وی از رانندگان خواست پیش از عزیمت به شهر‌های خود و در طول مسیر استراحت کنند تا از بروز حوادث ناشی از خواب آلودگی جلوگیری شود.

برچسب ها: اربعین ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.