سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان آبدانان:

۱۰ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در آبدانان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان آبدانان با اشاره به بهره‌برداری از ۱۰ طرح عمرانی، اجتماعی و اقتصادی در این شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت، گفت: برای احداث و تکمیل این تعداد طرح ۶۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

محمد رحمانی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: برای احداث و تکمیل این تعداد طرح ۶۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی بهسازی محیط روستایی، حصار کشی انبار‌های علوفه، توسعه و عمران شهری، احداث مسکن شهری و روستایی، توسعه، عمران و بهسازی روستاها، اصلاح و ارتقای کیفیت شبکه‌های برق شهر و روستا، پرواربندی بره و پرورش شتر مرغ را از جمله طرح‌های گرامیداشت هفته دولت در آبدانان عنوان کرد.

فرماندار آبدانان تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال و به کارگیری ۱۷۷ نفر از جوانان جویای کار در سطح این شهرستان فراهم شده است.

رحمانی از افزایش ۵۰ درصدی اعتبار حوزه عمرانی شهرستان آبدانان در سال جاری خبر داد و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی و رفع مشکل آب شرب و برق مورد نیاز مردم شهرستان، در اولویت قرار دارد.

وی اجرای طرح فاضلاب شهری و احداث کارخانه سیمان زاگرس را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام آبدانان اعلام کرد و یادآورشد: عملیات اجرایی زیرساخت‌های کارخانه سیمان آبدانان با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

فرماندار آبدانان بیان کرد: با احداث و بهره‌برداری از فاز اول کارخانه سیمان آبدانان، زمینه اشتغال به کار سه هزار نفر در منطقه فراهم می‌شود.

برچسب ها: افتتاح ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.