سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری خودرو‌های دوره گرد بیشترین مطالبه شهروندان قزوین

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهرداری قزوین گفت: جمع آوری خودرو‌های دوره گردی که وقت و بی وقت موجب سلب آسایش مردم می شوند، مهمترین مطالبه شهروندان قزوینی از مرکز ۱۳۷ است.

مهدی کوزه‌گر‌ها مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهرداری قزوین گفت: جمع آوری خودرو‌های دوره گردی که وقت و بی وقت با پرسه زدن در خیابان و کوچه‌های شهر و در اوقات استراحت موجبات سلب آسایش مردم را فراهم می‌کنند، مهمترین مطالبه شهروندان قزوینی از مرکز ۱۳۷ است. 

براساس داده‌های آماری، درخواست برطرف کردن سد معبر خودرو‌های دوره‌گرد و دستفروش و مرمت آسفالت پرتکرارترین درخواست شهروندان بوده و جمع‌آوری سگ‌های بی صاحب در رتبه بعدی مطالبات قرار داشته است.

وی اضافه کرد: درخواست نظافت معابر عمومی سطح شهر در رتبه دوم تماس‌های شهروندان بوده که به نظر می‌رسد با تقویت آموزش شهروندی درخصوص مدیریت پسماند که منتج به تقویت حس تعلق به شهر می‌شود، می‌توان این مطالبه را به حداقل رساند.

کوزه گر‌ها با بیان اینکه پنج هزار و ۱۷۵ مرتبه تلفن‌های سامانه ۱۳۷ در سال جدید به صدا درآمده است، گفت: از بین گزارش‌های اعلامی تنها ۲ هزار و ۶۷۲ تماس درخواست قابلیت ثبت و پیگیری داشته است.

این مدیر شهری با اشاره به درخواست‌های مردم از سازمان‌های پردرخواست، افزود: سازمان پسماند در راس سازمان‌هایی بوده که بیشترین درخواست‌های شهروندی در سامانه ۱۳۷ را به خود اختصاص داده است.

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر قزوین گفت: سازمان پارک‌ها، حمل و نقل و ترافیک، زیباسازی و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی نیز به ترتیب از دیگر سازمان‌های پاسخگو به شهروندان بودند.

کوزه‌گر‌ها به وضعیت مناطق چهارگانه شهرداری در خصوص دریافت پیام‌های شهروندان نیز پرداخت و گفت: منطقه ۲ شهرداری با ۳۷۲ درخواست در صدر مناطق شهری قرار دارد و این درحالی است که بعد از آن، به ترتیب منطقه یک و چهار و البته منطقه سه کمترین درخواست ثبت شده و ارجاعی را داشته است.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر قزوین مراکز توسعه اجتماعی که در حوزه ساماندهی متکدیان و بی‌خانمان‌ها و در راه مانده‌ها فعالیت دارد و همچنین کنترل ترافیک را از جمله بخش‌هایی از مدیریت شهری دانست که کمترین مطالبات شهروندی را داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.