سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های بهداشت و درمان قم همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در استان قم به بهره برداری می‌رسد.

 مهدی مصری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این پروژه‌ها در حوزه بهداشتی، غذا و دارو، درمانی، پشتیبانی و دانشجویی است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

او ادامه داد: سه خانه بهداشت در روستا‌های ورجان، مهرزمین و گیو از جمله این پروژه‌ها در حوزه بهداشتی است که در اختیار عزیزان در روستا قرار می‌گیرد.

مصری عنوان کرد: همچنین در حوزه درمان نیز راه اندازی اتاق ریپورت رادیولوژی، گرافی و دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی و همچنین پاویون پزشکان بیمارستان شهدای ارتش راه اندازی و در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه دانشجویی احداث سالن چند منظوره دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم است که در ۱۲۰ متر مربع بنا شده و دارای کتابخانه، سالن آزمون و سالن اجتماعات است.

مصری گفت: فضاسازی دانشکده سلامت و دین، توسعه و تجهیز آزمایشگاه معاونت غذا و دارو، خرید شش دستگاه خودرو پشتیبانی و… نیز از دیگر پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته است که همزمان با هفته دولت افتتاح و برای خدمات هر چه بیشتر در اختیار مردم عزیز قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: آئین افتتاح این پروژه‌ها روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح در خانه بهداشت روستای ورجان برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.