سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت هزار و ۱۵۹ خانوار متقاضی زمین در طرح جوانی جمعیت در مهاباد

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: تاکنون هزار و ۱۵۹ خانوار متقاضی زمین طرح جوانی جمعیت این شهرستان درخواست خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند.

سوران کریمی رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: تاکنون هزار و ۱۵۹ خانوار متقاضی زمین طرح جوانی جمعیت این شهرستان درخواست خود را در سامانه ثبت کرده که از این تعداد ۷۶۴ خانواده واجد شرایط تشخیص داده شده و مقدمات واگذاری زمین برای آنان در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: پارسال در مجموع ۲۳ قطعه زمین با مشخصات و ارزش دستورالعمل‌های ابلاغی به ۴۴ خانواده واجد شرایط این شهرستان ارائه شده است.

کریمی در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال برای تعداد بیشتری از متقاضی واجد شرایط زمین رایگان اهدا شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد همچنین بیان کرد: با توجه به محدودیت واگذاری زمین در این شهرستان، برخی از زمین‌های طرح جوانی جمعیت در قالب الحاق به محدوده ۲۰۰ هکتاری شهر تامین خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: همچنین بخشی دیگر نیز از اراضی روستا‌های اطراف که شرایط لازم را داشته باشند و متقاضی راضی به دریافت آن باشد، واگذار خواهد شد.

به گفته وی، امیدواریم با الحاق صورت گرفته و توجه به موضوع اعطای زمین در روستا‌های اطراف، خانوار‌های متقاضی و حائز شرایط بتوانند زمین مورد نظر خود را دریافت کرده و اقدام به ساخت مسکن کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.