سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۴ هزار مشترک کرمانشاهی از پاداش مدیریت مصرف برق برخوردار شدند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به صدور ۶۸۸ هزار قبض برق مشترکان خانگی استان در تیرماه امسال گفت: از این تعداد ۶۴ هزار معادل ۱۸ درصد مشترکان مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

احسان مهدوی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: اکثر مشترکان بخش خانگی استان کرمانشاه امسال مصرف برق را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دادند.

وی ارزش پاداش‌اختصاص یافته به مشترکان خانگی استان را بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: مبلغ این پاداش‌ها در قبوض مشترکان درج شده و مشمولان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن"برق من"، به طور دقیق از میزان پاداش‌های تخصیص یافته خود مطلع شوند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تعداد مشترکان خانگی استان را بیش از ۶۸۸ هزار مشترک عنوان کرد و گفت: مشترکان بخش خانگی حدود ۸۲ درصد از سهم کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان را تشکیل می‌دهند.

مهدوی در ادامه تنظیم دمای کولر گازی و سیستم‌های سرمایشی برروی ۲۴ درجه (دمای آسایش)، نصب سایه بان بر روی کولر‌های آبی و کندانسور کولر‌های گازی، عایق کاری کانال و تعویض پوشال کولر آبی، استفاده از دور کند کولر آبی، از برق کشیدن لوازم برقی بعد از استفاده از آنها، استفاده از لامپ‌های فوق کم مصرف LED، موکول نمودن استفاده از لوازم برقی پرمصرف مثل اتو، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و دیگر وسایل برقی به ساعت‌های خارج از اوج بار از جمله راهکار‌های کاهش مصرف برق عنوان کرد.

وی ساعت اوج مصرف (۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر) و از (۲۰ تا ۲۳ شب) اعلام کرد و از شهروندان خواست با بکار بستن توصیه‌های بالا ضمن رایگان شدن قبض برق مصرفی، احتمال برنده شدن خود را در قرعه کشی صد‌ها خودرو سواری و هزاران کمک هزینه خرید لوازم الکتریکی و برقی خانگی افزایش دهند.

وی در پایان کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق خانگی هدف اصلی پویش" با انرژی" دانست و گفت: همه مردم می‌توانند با ثبت نام در این پویش و کاهش مصرف برق خود، در قرعه کشی جوایز ارزشمند شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.