سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۵ طرح در شهرستان مرزی گرمی

فرماندار شهرستان مرزی گرمی گفت: در گرامیداشت هفته دولت ۱۵ طرح در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

حسین مولایی، گفت: دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسوولیت اجرایی کشور را برعهده گرفت تلاش کرد تا با اقدامات و عملکرد‌ها امیدآفرینی را در میان مردم احیا و تقویت کند و استقرار دولت چهاردهم و تشکیل کابینه وفاق ملی بیانگر تداوم راه شهدای دولت و خدمت بی‌منت جهادی دولتمردان به مردم شریف ایران اسلامی است.
فرماندار شهرستان مرزی گرمی افزود: تعداد ۱۵ طرح عمرانی، گاز، آب، برق، بهداشتی، درمانی، مسکن و. در هفته دولت با اعتباری بیش از ۱۵۸۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی، افتتاح و مورد بهره‌برداری مردم انقلابی این شهرستان قرار می‌گیرد.
به گفته او، برخی از طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی گرامیداشت هفته دولت طرح گازرسانی و توسعه با اعتبار بالغ بر ۱۴۱۰ میلیارد تومان، طرح‌های بنیاد مسکن با اعتبار بالغ ۲۶ میلیارد تومان، پروژه‌های برق ۴۲ میلیارد تومان، بهره‌برداری از ۹ دکل ارتباطاتی و توسعه اینترنت پرسرعت با ۳۵ میلیار تومان، پروژه‌های دهیاران در بخش موران ۱۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی ۶ میلیارد تومان است.
مولایی با اشاره به سایر طرح‌های قابل افتتاح افزود: در بخش شیلات، توسعه پرورش ماهیان خاویاری در دریاچه گیلارلو با ۴ میلیارد تومان تسهیلات شروع می‌شود، کلنگ‌زنی انبار تعاونی روستایی در روستای تکانلو با اعتبار اولیه یک میلیارد تومانی، و پروژه‌های آبرسانی اولویت اول مجتمع شهید بالازاده و انتقال آب به شهر گرمی مجموعا ۱۷ میلیارد تومان، بهره‌برداری از ۹ دکل ارتباطاتی و توسعه اینترنت پرسرعت با ۳۵ میلیار تومان، نوسازی مدارس با ۱۵ میلیارد تومان، زیرسازی و آسفالت راه روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، بند‌های آبخیزداری منابع طبیعی ۲ میلیارد تومان، بهره‌برداری از کانال‌های آبیاری کشاورزی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بهره‌برداری از ارتقا دکل مخابراتی روستای اکبرآباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌ها در هفته دولت است.
او در گفت: دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزارشهدا، میز‌های خدمت و نشست‌های پرسش و پاسخ با مردم در نماز‌های جمعه و روستاها، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از کارمندان دولت از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.