سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت مشتریان ایران خودرو از داستان ادامه دار طرح تعویض خودرو

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام از طرح تعویض اجباری خودروی دنا پلاس ابراز نارضایتی کردند.

این روز‌ها طرح تعویض اجباری خودرو توسط شرکت‌های خودروساز به صورت ماجرای دردسرساز برای متقاضیان خودرو تبدیل شده است؛ به طوری که آنها مجبور هستند خوروی غیر از ثبت نامی خود را تحویل بگیرند و از زمان ثبت نام آنها زمان زیادی گذشته است.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از این مشکلات سخن گفتند و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

با سلام ما از ثبت نام کننده‌های خودروی دنا پلاس دنده در سال ۱۴۰۱ هستیم. در طرح یکپارچه و اعلام نوبت در پاییز ۱۴۰۳ پیامکی از سمت ایران خودرو برای ما ارسال شد که خودروی دنا پلاس دنده موعد تحویل پاییز با رانا پلاس یا ۲۰۷ یا سمند سورن تغییر دهیم. مگر خط تولید دنا پلاس هم مانند پژو پارس تعطیل شده که ایران خودرو هر خودرویی را به مشتریان تحویل می‌دهد. همین یک ماه پیش قیمت دنا پلاس دنده را افزایش قیمت داد هم بجای تحویل خودرو به مشتریان پیامک تبدیل می‌دهد. لطفا پیگیری کنید.


من دنا پلاس ساده در پاییز ۱۴۰۲ ثبت نام کردم. برای ما دوبار تعویض اجباری آمد که با اجبار نوشتم وپولی که آماده کرده بودم برای ساده پرداخت کردم الان سیصد میلیون نیز باید پرداخت کنیم. درحالیکه کلش ۳۴۰ میلیون تومان بوده، اما حالا باید ۵۵۱ میلیون دیگر نیز پرداخت کنیم.
 بعد کسی که توربو نوشته بوده همون ۴۸۰هست لااقل توربو اجباری کنند که بخواهیم مبلغ کمتری را پرداخت کنیم. حالا مجبوریم بفروشیم وقتی گرفتیم. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.