سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارداد ۲۵۰ بازیکن یزدی در سامانه ملی مدیریت فوتبال ایران ثبت شد

رییس هیات فوتبال یزد گفت: قرارداد ۲۵۰ بازیکن تیم‌های مختلف شهرستان طبق مقررات برای نخستین بار، ثبت سامانه ملی مدیریت فوتبال کشور است.

سید حسن حسینی گفت: در مرحله اول کار ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های رده سنی نونهالان انجام شد و در ادامه شامل سایر پایه‌ها تا رده بزرگسالان است.

وی ادامه داد: سامانه الکترونیکی مدیریت فوتبال با هدف ارائه خدمات مطلوب، سهولت در امور باشگاه‌ها، مسابقات، نقل و انتقالات و شفاف سازی سایر فعالیت‌ها در شهرستان راه اندازی شده است.

این مسئول بیان کرد: از خدمات مرتبط با سامانه می‌توان به ثبت یکپارچه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی، دریافت تصویر مدارک، مدیریت نقل و انتقالات به صورت یکپارچه، صدور دیجیتالی کارت مسابقه، مدیریت کامل مسابقات، محرومان و ناظران برگزاری و دریافت دیجیتالی گزارش داوران اشاره کرد.

حسینی به اهمیت ایجاد زمینه مناسبت برای سرعت بخشیدن به امور و شفاف سازی در برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی این سامانه علاوه بر حذف حضور فیزیکی، بانک اطلاعاتی دقیق از فعالیت‌های باشگاه‌ها، مدارس فوتبال و همچنین بررسی فعالیت آنان در شهرستان ایجاد می‌شود.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهر یزد زندگی می‌کنند و هیات فوتبال در قالب کمیته‌های مختلف در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد مستقر است.

برچسب ها: هیات فوتبال ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.