سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۹ پروژه تامین آب آشامیدنی و جمع آوری فاضلاب در استان قزوین 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۲۹ پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی و جمع آوری فاضلاب در مناطق شهری و روستایی استان به بهره برداری می رسد.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر (دوم تا هشتم شهریور ماه) ۲۹ پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی و جمع آوری فاضلاب در مناطق شهری و روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

بیرنوندی اضافه کرد: از مجموع این پروژه‌ها، ۱۳ پروژه در مناطق شهری و ۱۶ پروژه نیز در مناطق روستایی استان است که این پروژه‌ها در راستای تحقق برنامه‌های وزارت نیرو برای حل مشکل تامین آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌ها بوده و امیدواریم تا دلگرمی و رضایت را برای مردم شریف استان فراهم آورد. 

وی حجم عملیات اجرا شده عمرانی را نیز شامل ۹ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۱۱ هزار مترمکعب، ۲۹ کیلومتر شبکه و خط انتقال و نیز حفر و تجهیز ۱۶ حلقه چاه با دبی ۵۵۸ لیتر در ثانیه عنوان کرد.

بیرنوندی مهمترین پروژه‌های افتتاحی در روز‌های هفته دولت را شامل واگذاری ۱۸۰۰ انشعاب در شهر جدید مهرگان، ۳ حلقه چاه آب در تاکستان، ۵ حلقه چاه آب در قزوین، ۳ حلقه چاه آب در محمدیه و مهرگان، احداث تصفیه مقدماتی تصفیه خانه البرز، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در سایت‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های مهرگان و بیدستان و بالاخره اجرای سامانه نانو حباب گندزدایی پساب در تصفیه خانه فاضلاب تاکستان برشمرد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.