سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۸ طرح مدیریت توزیع برق ملایر

مدیر توزیع نیروی برق ملایر از کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۸ طرح عمرانی، هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

رضا شیردره گفت: از این تعداد هفت طرح با اعتباری افزون‌بر ۲۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و ۲۱ طرح نیز با اعتباری افزون‌بر ۱۴۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او همچنین از تعویض ۶۰۰ دستگاه چراغ قدیمی با چراغ ال‌ای دی ۳۵ وات در بلوار ۱۵ خرداد و خیابان‌های نوروزی، عارف، عاشورا، ولی‌بخشی، انتهای ۲۴ متری ظهیری «کوچه‌های فاطمیه» و مسعودی‌پور شهر ملایر با اعتباری افزون‌بر سه میلیارد تومان خبر داد.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر گفت: در یک ماه گذشته با تلاش اکیپ‌های روشنایی معابر این مدیریت در راستای تامین روشنایی مطلوب تعداد ۶۰۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی ۳۵ وات با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در بلوار ۱۵ خرداد و خیابان‌های نوروزی، عارف، عاشورا، ولی‌بخشی، انتهای ۲۴ متری ظهیری «کوچه‌های فاطمیه» و مسعودی‌پور تعویض شد.

شیردره با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه سه میلیارد تومان و از محل منابع داخلی تأمین شده است، گفت: تعویض چراغ‌های قدیمی و نصب چراغ‌های نسل جدید ال‌ای دی، در دستور کار این مدیریت قرار گرفته که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در چندین فاز این طرح عملیاتی می‌شود.

او درباره هدف اجرای این طرح، گفت: جلب رضایت شهروندان اولویت مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر است که با برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم بتوانیم آن را به بهترین شکل محقق کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.