سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین ستاد اربعین استان تهران خبر داد؛

خدمت رسانی ۲ هزار موکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین استان تهران

جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: دو هزار موکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین خدمت‌رسانی کردند.

محسن نایبی جانشین ستاد اربعین استان تهران در حاشیه برگزاری آئین پیاده روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: امروز و همزمان با اربعین حسینی (ع) و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین از میدان آئینی امام حسین (ع) آغاز و در پنج مسیر پیش بینی شده به سمت حرم سید الکریم، عبدالعظیم حسنی (ع) در حال برگزاری است.

نایبی گفت: با یاری خداوند و طبق اعلام‌های قبلی، مردم از شهرستان‌های مختلف استان تهران در مسیر‌ها تعیین شده برای انجام راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) حاضر شده اند و برنامه‌های متنوع فرهنگی در این مسیر در حال برگزاری است.

جانشین ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: در خلال راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) برنامه زیارت اربعین، پیاده روی به حرم سیدالکریم پیش بینی شده که طی آن در مسیر راهپیمایی دو هزار موکب برپا و کرسی‌های قرآن خوانی، چهارپایه خوانی، مراسم تعزیه خوانی و سایر موضوعات فرهنگی در حال برگزاری است.

معاون امنیتی استاندار تهران بیان کرد: مهم‌ترین پیام در راهپیمایی جاماندگان اربعین این است که جاماندگان، به نیت سیدالشهدا قدم می‌دارند و ان‌شاء‌الله حاجت روا خواهند شد.

برچسب ها: اربعین ، موکب اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.