سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی مواکب ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین حسینی

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از مواکب استان در مسیر برگشت فعال شده اند و درحال خدمت رسانی هستند.

حسن حکمتیان در بازدید از روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در ایران و کشور عراق گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران انجام شده و تعدادی از مواکب ما در مسیر برگشت فعال شدند و در حال خدمت رسانی هستند.

او با اشاره به اینکه فقط در کشور عراق روزانه بیش از ۱۶۰ هزار نفر در موکب‌های این استان پذیرایی می‌ شوند، ادامه داد: ظرفیت‌های فرهنگی خوبی در مواکب استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده که نسبت به سال‌های گذشته روند بسیار متفاوتی داشت.

حکمتیان ادامه داد: کار‌های خدماتی خوبی در حال انجام است و به عنوان مثال موکب‌های خواهران چرخ‌های خیاطی همراه داشتند، خدمات دوخت لباس‌ها را انجام می‌دادند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: زائران بسیاری از استان‌های شرقی کشور و همچنین از کشور‌های دیگر در این مسیر حضور پیدا کردند که موکب‌های استان کهگیلویه بویراحمد به آنها خدمات رسانی لازم را انجام می‌دهند.

او گفت: یک فرهنگ بسیار زیبایی در شهرستان‌های گچساران و باشت ایجاد شده و این فرهنگ در برخی دیگر از مناطق استان جا افتاده که مردم منازل خود را در اختیار زائرین قرار می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.