سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل مسافری؛

بازگشت به مقصد ۲۰ هزار زائر اربعینی استان مرکزی

بیش از ۲۰ هزار نفر از زائران اربعین توسط ۸۷۸ دستگاه خودرو حمل و نقل مسافری استان مرکزی از پایانه مرزی بازگردانده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از بازگشت ۶۰ درصد از زائرانی که با ناوگان حمل و نقل مسافری استان به عتبات عالیات سفر کردند، خبر داد.

مهرداد جهانی گفت: از ابتدای مراسم اربعین امسال، ۱۲ هزار و ۸۳۹ نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان از شهرستان‌های تابعه به سمت پایانه‌های مرزی غرب کشور اعزام شده‌اند که از این تعداد، تاکنون هفت هزار و ۶۶۵ زائر با همت رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری به استان بازگشته‌اند.

او مجموع جابه‌جایی زائر از مبدأ استان به مرز و از مرز به مقصد استان را ۲۰ هزار و ۵۰۴ نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد زائر توسط ۸۷۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند که نشان از تلاش مستمر و بی وقفه جامعه رانندگان و شرکت‌های مسافربری استان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به تأمین ناوگان مورد نیاز گفت: از ساعت صفر چهارم شهریور تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز، ۱۲ دستگاه اتوبوس از مهران به سمت اراک و دلیجان راهی شده‌اند و در حال حاضر ۲۰ دستگاه اتوبوس در پایانه برکت آماده بازگرداندن زائران به استان هستند. کارکنان اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مهران نیز به صورت شبانه روزی در سکوی استان در پایانه برکت حضور دارند تا اقدامات لازم برای تسریع و تسهیل در بازگشت زائران را بعمل آورند.

به گفته جهانی بیشترین تعداد زائران بازگشتی به استان، از اراک، خمین و ساوه هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.