سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر سلامی:

شرایط تردد زائران در مرزها امسال خوب بود

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال شرایط در مرز خسروی و سایر مرزها نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده و نظم بسیار خوبی برقرار بوده است.‌

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همه تلاش‌های شبانه‌روزی تمام دستگاه‌های درگیر در امر خدمت‌رسانی به زائران تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: به فضل الهی امسال آنچه را که مشاهده کردیم شرایط در خسروی و سایر مرزها نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده و نظم بسیار خوبی برقرار بوده است.‌

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امسال با امکان خدمات‌رسانی از جمله اسکان، تغذیه، بهداشت و سلامت و برقراری بیمارستان صحرایی، امنیت، مدیریت پارکینگ‌ها و افزایش گیت‌های عبور و مرور شرایط بهتری برای تسهیل و روان سازی تردد زوار فراهم شده بود. 

سرلشکر سلامی گفت: در مجموع با وجود هوای گرم آن دسته از افرادی که برای خدمت‌رسانی و برپایی موکب اقدام کردند و دستگاه‌های مختلف در نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قرارگاه نجف اشرف و سپاه استان، نیروهای بهداشت و درمان برای رفاه مردم بسیار تلاش کردند.  

وی با بیان اینکه تلاش‌هایی که در این چند روز مشاهده شد بی نظیر و قابل تقدیر است گفت: مهمتر از همه همکاری مردم با دستگاه‌های خدمت‌رسان و نظم‌پذیری آن‌ها یک اربعین شیرین و دلچسبی را رقم زد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از برادران و خواهران عراقی که در سطح دولت عراق، نیروهای مسلح و مردم و موکب داران عراقی که میزبانی بی‌نظیری از زائران انجام می‌دهند تشکر می‌کنم.

خبرهای خوبی از انتقام خواهید شنید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عصر شنبه در مرز خسروی حاضر شده بود در پاسخ به پرسش ها و درخواست های مردم و خبرنگاران مبنی بر انتقام گفت: خبرهای خوبی می شنوید.

برچسب ها: اربعین ، مرزها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.