سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۶۵ طرح راهداری در آذربایجان غربی

به مناسبت هفته دولت، ۶۵ طرح راهداری در نقاط مختلف استان آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: : ۶۵ طرح راهداری در نقاط مختلف استان برای افتتاح در هفته دولت آماده شده که برای اجرای آنها ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ایرج دست نشان افزود: این طرح‌ها شامل ۱۸ طرح در حوزه ایمنی راه و حریم، هفت طرح در حوزه نگهداری ابنیه فنی، ۱۳ طرح در حوزه راه روستایی، ۲۷ طرح در حوزه نگهداری راه‌ها و یک طرح نیز در بخش مرکز مدیریت راه‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع نقاط حادثه خیز در استان و همچنین در حوزه ایمنی راه و حریم ۱۸ طرح در هفته دولت افتتاح می‌شود که حذف ۱۳ نقطه پر تصادف استان از جمله این طرح ها است.

وی اظهار کرد: همچنین در هفته دولت امسال ۲ هزار کیلومتر خط کشی جاده، ۳۵۰ عدد تابلو و علائم، بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی و پنج کیلومتر روشنایی طولی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار هزینه شده ۸۶۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: لکه گیری و آسفالت بیش از ۵۹ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان، آسفالت بیش از ۴۳ کیلومتر راه روستایی و احداث هفت دستگاه پل از دیگر طرح‌هایی هستند که در حوزه راه روستایی، نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.