سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر انگلیس؛

برایتون ۲-۱ منچستریونایتد/ شوک دقیقه ۹۵ به شیاطین سرخ + فیلم

برایتون در دیداری تماشایی موفق شد با گل دقیقه ۹۵، اولین باخت فصل را به شیاطین سرخ تحمیل کند.

تیم فوتبال منچستریونایتد نخستین دیدار هفته دوم لیگ برتر انگلیس را در خانه برایتون برگزار کرد که در پایان با یک گل دیرهنگام با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

یونایتد تیر اول را از بازیکن سابق خود خورد و در دقیقه ۳۲ دنی ولبک موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند تا مرغان دریایی با یک گل پیش بیفتند. با این حال مارکوس رشفورد چند ثانیه بعد و خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساند، اما توپ به او در موقعیت آفساید رسید تا گل مردود شود.

دقیقه ۵۹ منچستر بالاخره گل تساوی را زد. دیالو با فرار از تله آفساید و ضربه پای چپی که به مدافع میزبان نیز برخورد کرد، گل تساوی تیم تن‌هاخ را به ثمر رساند. شاگردان تن‌هاخ می‌توانستند پیروز میدان شوند، اما بدشانسی مانع شد.

دقیقه ۷۱ ضربه الخاندرو گارناچو پیش از ورود به دروازه به زانوی جاشوا زیرکزی که به تازگی به زمین آمده بود برخورد کرد. زیرکزی در موقعیت آفساید قرار داشت و شرایط بدنش هم طوری نبود که مانع از برخورد توپ به زانویش شود و گل مردود شد.

بازی با همین نتیجه مساوی رو به پایان بود که ژائو پدرو هافبک برزیلی و ۲۲ ساله برایتون در دقیقه ۹۵ گل برتری را زد تا برایتون دومین دیدارش را هم با برد پشت سر بگذارد و با شش امتیاز به صدر جدول رده بندی لیگ جزیره برسد. منچستریونایتد هم سه امتیازی باقی ماند.

 
 اولین گل آفساید منچستریونایتد
 
دومین گل آفساید منچستریونایتد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.