سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش «مشک‌های خالی» در همدان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری اجرای نمایش مشک‌های خالی را به مناسبت اربعین حسینی آغاز کرده است و تا ششم شهریور در مناطق مختلف استان همدان ادامه دارد.

معصومه ابراهیمی هژیر گفت: این گروه نمایشی به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی امروز با حضور در تپه مصلی سامن شهرستان ملایر ساعت ۱۷.۳۰ به اجرای برنامه می‌پردازد. او افزود: تماشاخانه تریلی سیار استان عصر فردا یکشنبه نیز در محل پارک اعتمادیه شهر همدان ساعت ۱۷ و پس از آن در ساعت ۲۰ در پارک پردیسان این شهر با نمایش مشک‌های خالی همراه با اجرای برنامه‌های قرآنی و قصه گویی میهمان کودکان و نوجوانان همدانی خواهد بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان گفت: این گروه نمایشی از روز دوم شهریور در شهر شیرین سو موکب شهدای گمنام ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز کرد. گروه نمایش مشک‌های خالی به کارگردانی زهرا مریدی و گروه عروسک گردانی و صدا پیشگی آرزو صدری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، فرهاد تفرشی، مقصود باقرلویی بخشی از واقعه کربلا را در مناطق مختلف استان همدان روایتگری می‌کند.

مشک‌های خالی برای کودکان و نوجوانان روایت شهادت نوجوان ۱۳ ساله واقعه عاشورا، حضرت قاسم و شهادت طفل ۶ ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) را به تصویر می‌کشید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.