سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت مادر و دختر ۱۰ ساله بر اثر غرق شدگی در آب های ساحلی چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از فوت مادری ۳۰ ساله و دختر ۱۰ ساله اش بر اثرغرق شدگی در آب های ساحلی چالوس خبر داد.

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: طبق اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک زن ۳۰ ساله و دختری ۱۰ ساله بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ چالوس در صحنه حاضر شدند.

او افزود: ماموران در محل پس از تحقیقات مقدماتی پی بردند که اجساد این ۲ شهروند بر روی آب شناور بوده که توسط عوامل امدادی، به ساحل انتقال داده شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به پیدا کردن گوشی تلفن همراه و دیگر لوازم غرق شدگان در ساحل، گفت: تحقیقات بعدی ماموران حکایت از آن دارد، که این زن ۳۰ ساله به اتفاق دختر ۱۰ ساله اش از مسافران اهل مشهد بوده که با اجاره منزلی بصورت موقت برای گردش و تفریح به چالوس آمده اما بدون توجه به علائم هشدار دهنده مبنی بر عدم شنا در مناطق ممنوعه و نا آشنا بودن به فنون شنا در دریا غرق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی منزل اجاره‌ای خانواده غرق شدگان با کمک راننده آزانس خبر داد و افزود: تحقیقات بعدی بنابرنظر پزشکی قانونی زن ۳۰ ساله متوفی ۷ ماه باردار بوده و همسرش بدلیل شدت ناراحتی و آسیب‌های روحی و روانی ناشی از این حادثه حدود ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب همان روز از دنیا رفت.

سرهنگ سلیمانی در پایان خطاب به مردم وه موطنان عزیزی که به خطه شمال سفر می‌کنند گفتک بشدت از شنا در منطقه ممنوعه بپرهیزند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
چرا هر سال باید شاهد غرق شدن هموطنان در آب های دریای خزر باشیم .