سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان سابقه‌دار موتورسیکلت در میاندوآب متلاشی شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: باند سارقان و مالخران سابقه‌دار موتورسیکلت در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی متلاشی شده و اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان و شهر‌های هم‌جوار مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌ها ماموران پاسگاه انتظامی بکتاش موفق شدند ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۲ مالخر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: متهمان در بازجویی‌ها به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال معترف شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۳ سارق و ۲ نفر مالخر دستگیر شدند، در ادامه گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل‌یافته برای سیر مراحل و رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رستم‌پور با توصیه به مردم نسبت به رعایت نکات ایمنی، تصریح کرد: به مالکان موتورسیکلت توصیه می‌شود در صورت دسترسی به پارکینگ، حتی در مدت‌زمان کوتاه نیز موتورسیکلت خود را در معابر عمومی رها نکنند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.