سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های کشوری شطرنج سریع در مشهد برگزار شد

مسابقات سریع ریتد جام قهرمانان کشور ویژه گرامی‌داشت هفته دولت در مشهد یا حضور ۲۲۹ شطرنج‌باز از ۱۱ استان در مشهد برگزار شد.

مهتا قره‌داشی سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: در این رقابت‌های یک روزه که دیشب به پایان رسید، شطرنج بازان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، البرز، یزد، سیستان و بلوچستان، تهران، اردبیل، کرمان، سمنان و قم حضور داشتند.

او افزود: این مسابقات در رنکینگ ورزشکاران در فدراسیون جهانی تاثیرگذار است و به همین خاطر استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها صورت گرفت، همچنین در این مسابقات دو استاد بین المللی و دو استاد «فیده» نیز حضور داشتند که سطح مسابقات را تا حد قابل قبولی بالا برده است.

سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این مسابقات «سبحان زحمتی و پرویز خزاعی» از مشهد مقام اول و دوم و «کوروش خسروی» از بیرجند مقام سوم را کسب کردند.

قره‌داشی بیان کرد: «وصال حامدی نیا، نازنین فاطمه عصارزاده و سیده هستی سیدی» از مشهد نیز سه رتبه برتر بانوان را از آن خود کردند.

او تصریح کرد: «روشا اکبری» از نیشابور مقام برتر نوجوانان زیر ۱۴ سال بانوان، «ثنا شادان پور» از نیشابور مقام برتر نوجوانان زیر ۱۲ سال، «سما حسن پور» رتبه برتر زیر ۱۰ سال، «ملینا ثمره مرادی» رتبه برتر زیر هشت سال و «امیر حسین مرادی، کوروش بلند نظر، امیر علی راه زاد و امیر حسین نجار آستان قدس» رتبه‌های برتر زیر ۱۴، ۱۲، ۱۰ و هشت سال مردان را از آن خود کردند.

سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی تاکید کرد: «آصف رحمانی» از افغانستان و سعید برجسته از مشهد نیز عناوین برتر بخش پیشکسوتان را کسب کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.