سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ طرح ورزشی در روستا‌های مهاباد به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۲ زمین چمن مصنوعی واقع در روستا‌های حاج‌علی‌کند و روستای آزاد با همکاری دهیاری‌ها آماده استفاده روستاییان شده است.

نوروز علیمردان رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اشاره به اینکه ۲ طرح ورزشی در روستا‌های این شهرستان به بهره‌برداری رسیده، گفت: این زمین‌ها با ابعاد ۲۵ در ۴۵ متر بوده و برای احداث هر کدام بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون احداث ۸ چمن مصنوعی دیگر در سطح روستا‌های بخش خلیفان و مرکزی در دست اقدام بوده و طی ماه‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این آیین‌ها با تبریک هفته دولت، گفت: امسال ۳۳ طرح در قالب ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: عمده طرح‌های افتتاحی در حوزه‌های مورد نیاز مردم به ویژه در بخش‌های توسعه فضا‌های آموزشی، فضا‌های ورزشی، آبرسانی و عمران شهری و روستایی است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.