سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۱ هزار سند تک برگی برای املاک دولتی استان همدان 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: به منظور جلوگیری از دخل و تصرف در اراضی دولتی تاکنون نزدیک به ۱۱ هزار سند تک برگی برای املاک دولتی استان صادر شده است.

حسن پیمانی گفت: تک برگی کردن اسناد دفترچه‌ای املاک دولتی یکی از مهمترین برنامه‌های ما بود که با تهیه نقشه‌های آماری همه اسناد دولتی به صورت تک برگی صادر شد تا مشکلاتی همچون زمین خواری افراد سودجو برطرف شود.

او گفت: با اجرای این طرح، ۱۱ هزار سند تک برگی برای املاک دولتی استان همدان صادر شده است و حالا هیچ سند املاک دفترچه‌ای نداریم و با کاهش تعداد معارضان، دیگر دستگاه‌های دولتی مشکلی در رابطه با مالکیت ساختمان‌ها نخواهند داشت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضایی و تامین زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی از مهمترین اهداف و مزایای صدور سند تک برگی برای اراضی دولتی است.

پیمانی گفت: قسمتی از برنامه مولدسازی در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در استان همدان اجرا و با فروش املاک مازاد دولت سرمایه جدید برای استان تامین شد، اما از اوایل سال ۱۴۰۰ روش‌های مختلفی در موضوع مولدسازی مطرح شد به طوری که استفاده از اعتبار حاصل از فروش املاک برای هزینه‌های جاری ممنوع است.

او گفت: هم اینک موضوعاتی همچون تهاتر برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان مطرح و چند پروژه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت در این زمینه در دست ساخت است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: این طرح کمک بسیار بزرگی برای دولت است و از این طریق می‌توان دارایی‌های مازاد را در ازای طلب پیمانکاران به پروژه‌های کارآمد تبدیل کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.