سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشتر آمریکایی‌ها به پایان پیروزمندانه جنگ در اوکراین اعتقاد ندارند

طبق نظر سنجی یوگاو اکثریت آمریکایی‌ها معتقدند که در جنگ اوکراین و روسیه هیچ یک از طرفین پیروز نمی‌شوند و یا نمی‌توانند پاسخ قطعی بدهند.

نظر سنجی یوگاو YouGov، گزارش داد که آمریکایی‌ها در مورد اینکه چه کسی در جنگ کنونی اوکراین پیروز خواهد شد - کی یف یا مسکو - اختلاف نظر دارند.

۲۲ درصد از شهروندان ایالات متحده که مورد بررسی قرار گرفتند، معتقدند که اوکراین پیروز است. ۱۶ درصد معتقدند که روسیه برتری دارد. در عین حال، اکثریت ۳۴ درصد پاسخ دهندگان معتقدند که هیچ یک از طرفین پیروز نمی‌شوند و یا نمی‌توانند پاسخ قطعی بدهند. در حالی که ۲۸ درصد باقیمانده پاسخ دادن به آن را دشوار می‌دانستند.

گفته می‌شود که از زمان آغاز جنگ در اوکراین، نظرات آمریکایی‌ها تغییر کرده است، اما در هفته‌های اخیر بیشتر ساکنان ایالات متحده معتقدند که مزیت اوکراین در حال افزایش است. برای مقایسه، در ماه ژوئن، تنها ۱۱ درصد از آمریکایی‌ها به پیروزی اوکراین اعتقاد داشتند، در حالی که ۲۲ درصد معتقد بودند که روسیه برنده است.

این نظرسنجی پس از اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین مبنی بر اینکه اوکراین شهر سودزا روسیه را در نتیجه تهاجم برق آسا به آن سوی مرز‌ها تصرف کرده است، انجام شده است.

بیانیه زلنسکی پس از آن بیان شد که نیرو‌های اوکراینی با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک به پایگاه‌های هوایی روسیه و پایگاه‌های سوخت حمله کردند.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.