سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه شبکه برق با افتتاح طرح‌های شاخص شرکت برق در هفته دولت

طرح‌های شاخص شرکت برق استان مرکزی با اعتباری افزون بر ۸۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از افتتاح ۱۱۸ پروژه بزرگ توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۸۱۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.

محمود محمودی گفت: از این تعداد، ۱۵ پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، ۱۲ پروژه در دلیجان، ۱۴ پروژه در تفرش، ۵ پروژه در خنداب، ۱۲ پروژه در غرق آباد، ۶ پروژه در ساوه، ۷ پروژه در شازند، ۸ پروژه در فراهان، ۱۲ پروژه در کمیجان، ۱۰ پروژه در آشتیان، ۱۲ پروژه در خمین و ۵ پروژه در محلات در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به همت دولتمردان است که مردم با فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط دولت آشنا شوند.

به گفته محمودی افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی از اهداف افتتاح این طرح‌ها است.

او افتتاح ۲۳ طرح فتوولتاییک با تولید ۳۳۰ کیلووات انرژی خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، تامین برق ۲۷۶۶ متقاضی مسکن ملی با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومان و توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق ۲۱۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان با اعتبار ۱۱۳ میلیارد تومان را از طرح‌های شاخص توزیع برق در هفته دولت دانست.

محمودی این را هم گفت که با آغاز بهره‌برداری از طرح برق رسانی برای ۱۶۲۵ نفر شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.