سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سیرجان

فرماندار سیرجان گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سیرجان، یکشنبه ۴ شهریور پس از اقامه نماز صبح از میدان امام علی (ع) آغاز می‌شود.

علی یعقوبی با اشاره به اینکه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین یکشنبه ۴ شهریور پس از اقامه نماز صبح از میدان امام علی (ع) آغاز می‌شود، گفت: این مراسم با حضور گسترده مردم و با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی، با ذکر و دعا و مداحی، مسیر تعیین شده را طی خواهند کرد و به نوعی ارادت خود را به امام حسین (ع) و یاران وفادارش نشان می‌دهند.

فرماندار سیرجان بیان داشت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی فرصتی است برای افرادی که به دلیل شرایط مختلف نتوانسته‌اند در مراسم اربعین در عراق شرکت کنند تا از راه دور این مناسبت مهم را گرامی بدارند. 

او همچنین از برپایی موکب‌های فرهنگی و خدماتی در طول مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم با نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام شده و از لحاظ امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی هم تمام تدابیر اندیشیده شده است‌. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.