سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰ درصد دانش آموزان پایه ششم آموزش شنا فرا می‌گیرند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۷۰ درصد دانش آموزان پایه ششم زیر پوشش طرح مهارتی آموزش رایگان شنا قرار دارند.

گلدانی مقدم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۹۱۸ دانش‌آموز پایه ششم در استان معادل ۷۰ درصد جمعیت هدف، زیر پوشش طرح مهارتی آموزش رایگان شنا قرار دارند.

او افزود: یکی از برنامه‌های جدید معاونت تربیت بدنی و سلامت در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ آموزش مهارت رشته شنا بوده که این طرح از اردیبهشت امسال برای پایه‌های ششم عملیاتی شده است.

گلدانی مقدم اظهار کرد: در سال اول اجرای طرح که به صورت آزمایشی است، ۱۰۰ درصد دانش‌آموزان پایه ششم زیر پوشش قرار می‌گیرند که در خراسان جنوبی متشکل از ۲ هزار و ۱۷ دانش‌آموز پسر و ۲ هزار و ۱۲ دانش آموز دختر هستند.


بیشتر بخوانید


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تأکید وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اجرای طرح در استخر‌های متعلق به آموزش و پرورش بیان کرد: ۶ منطقه در شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، زیرکوه، طبس، فردوس و قاین مجری این طرح در امسال هستند.

او هدف از اجرای آموزش مهارت شنا را توسعه و تقویت مهارت این رشته ورزشی و شناسایی دانش آموزان مستعد عنوان کرد و ادامه داد: این طرح برای هر دانش‌آموز به میزان ۱۲ جلسه به صوررت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

گلدانی مقدم تصریح کرد: در هر دوره آزمونی از فراگیران گرفته می‌شود و به آنان گواهینامه پایان دوره اهدا می‌شود و نفرات مستعد نیز به هیأت و باشگاه‌های خصوصی معرفی خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.