سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوربین‌های ثبت تخلف خودرو‌های بدون معاینه فنی در همدان فعال شد 

معاون فنی و امور زیربنایی خدمات شهری شهرداری همدان گفت: دوربین‌های ثبت تخلف و صدور جریمه برای خودرو‌های بدون معاینه فنی در این شهر فعال شده است و خودرو‌های بدون معاینه فنی را اعمال قانون می‌کند.

وحید علی ضمیر گفت: دوربین‌های ثبت تردد، اجرای محدوده ترافیک، طرح زوج و فرد و ثبت تخلف سرعت، امکان جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی را دارند.

او گفت: این طرح در راستای ارتقا ایمنی تردد وسایل نقلیه و اجرای قوانین هوای پاک خودرو‌های عبوری بدون مجوز معاینه فنی معتبر آغاز شده است.

معاون فنی و امور زیربنایی خدمات شهری شهرداری همدان گفت: این طرح با توجه به مجوز اخذ شده از شورای همتای استان و تجهیزاتی که توسط سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان نصب و راه‌اندازی شده، به صورت مکانیزه از یکم شهریور ماه سال جاری اجرایی شده است.

علی ضمیر گفت: رانندگانی که خودروی آنها بدون معاینه فنی باشد در جریان کنترل مکانیزه، روزانه اعمال قانون می‌شوند.

او گفت: تاثیر خودرو‌های دودزا در افزایش آلودگی هوای شهر، بحث جدید و پدیده نوظهوری نیست و چندین سال است شهر‌های بزرگ درگیر آن هستند و بخش قابل توجهی از آلودگی هوا متعلق به منابع آلاینده متحرک است.

معاون فنی و امور زیربنایی خدمات شهری شهرداری همدان گفت: خودرو‌های بدون معاینه فنی نقش پررنگ‌تری در آلودگی هوا دارند که با ثبت پلاک خودرو‌های دارای برگ معاینه فنی در سیستم یکپارچه کشوری (سیمفا)، دوربین‌های سطح شهر (دوربین‌های ثبت تردد و تخلف سرعت، دوربین‌های طرح ترافیک، دوربین‌های محدوده اجرای طرح زوج یا فرد) امکان شناسایی خودرو‌های بدون معاینه فنی وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.