سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ بلوک خوابگاه دخترانه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بهسازی و نوسازی شدند

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از ۱۲ بلوک خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) ۱۰ بلوک آن نوسازی و بهسازی شدند.

محمد بهبهانی معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز می‌گوید: ۱۰ بلوک از ۱۲ بلوک موجود در خوابگاه دخترانه حضرت معصوصه، نوسازی و بهسازی شده‌اند و امسال دغدغه‌ای وجود ندارد. تجهیزات سرمایشی برای دیگر بلوک‌ها که هزینه زیادی دربر داشت، خریداری شد و تقریبا می‌توان گفت که مشکلات اساسی خوابگاه مرتفع شده است.

او ادامه داد: در خوابگاه پسرانه نیز پارکینگ فعال خواهد شد. در مجموع ۲ مجموعه بزرگ خوابگاهی دخترانه حضرت معصومه با ظرفیت ۳ هزار نفر و پسرانه علم الهدی با ظرفیت ۲ هزار نفر فعال هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فراهم‌آوری زیرساخت‌های رفاهی در خوابگاه‌ها گفت: زیرساخت‌های رفاهی از جمله زیرساخت‌های ورزشی فراهم شد و باشگاه‌های بدنسازی و رزمی برای اولین بار در خوابگاه دخترانه راه‌اندازی شدند که ماحصل آن موفقیت‌های کسب شده در المپیاد ورزشی دانشحویی در سطح کشور است. در این المپیاد ورزشی در بخش پسران، ۴۷ پله و در بخش دختران ۷ پله صعود داشتیم. در المپیاد اخیر دانشجویان ۱۵ مدال ورزشی دریافت کردند.

بهبهانی افزود: یکی از برنامه‌های میان مدت دانشگاه احداث خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.