سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵۰ مبلّغ در ۳ موکب فرهنگی و هنری خراسان جنوبی در کاظمین

دبیر کمیته فرهنگی ستاد اربعین خراسان جنوبی و مسئول حسینیه صاحب‌الزمان (عج) در شهر کاظمین از فعالیت ۵۰ مبلّغ در مواکب استان در این شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام صفری دبیر کمیته فرهنگی ستاد اربعین خراسان جنوبی و مسئول حسینیه صاحب‌الزمان (عج) در شهر کاظمین در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های این حسینیه گفت: در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) شهر کاظمین ۳ موکب فرهنگی و هنری راه‌اندازی شده است که فعالیت ۲ موکب به حوزه‌های فرهنگی و دینی و یک موکب به حوزه هنری اجرای سرود و نمایش اختصاص دارد.

او با بیان این که بر اساس آسیب‌شناسی‌هایی که در اربعین پارسال انجام شد، یکی از نقایص نبود فعالیت‌های فرهنگی و هنری منسجم بود افزود: امسال ۵۰ مبلغ و مبلغه در بخش‌های مختلف این مواکب فعالیت دارند که این بخش‌ها نیز شامل کودکان و نوجوانان، پاسخ به سؤالات شرعی و مشاوره دینی است.

حجت الاسلام صفری بیان کرد: همچنین اقامه نماز جماعت در ۳ وعده، سخنرانی طلاب و برگزاری مراسم عزاداری مختلف نیز از دیگر برنامه‌های این مواکب فرهنگی و هنری است.


بیشتر بخوانید


به گفته دبیر کمیته فرهنگی ستاد اربعین خراسان جنوبی و مسئول حسینیه صاحب‌الزمان (عج) در شهر کاظمین در کنار این فعالیت طلاب حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی به مواکب استان نیز در این شهر خدمات‌رسانی می‌کنند که رضایت این مواکب را در پی داشته است.

او عنوان کرد: برپایی این مواکب امسال با استقبال زائران اربعین حسینی مواجه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.