سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و بهره برداری ۳۵ پروژه آبرسانی ارمغان هفته دولت در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح ۳۵ پروژه آبرسانی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به قرارگیری در هفته دولت گفت: به مناسبت تجلیل از خدمات دولت و تکریم شهیدان رجایی و باهنر، برای بازتاب دستاورد‌ها و خدمات دولت به مردم با هدف شناخت و اشراف بیشتر مردم با اقدامات و فعالیت‌های دولت، اجرای طرح‌های آب‌رسانی به خصوص آبرسانی به مناطق روستایی، ۳۵ پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان در هفته دولت در استان خراسان شمالی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

عطایی با بیان اینکه پروژه‌های هفته دولت در ۱۰ شهرستان استان اجرا شده است، افزود: تعداد ۷ پروژه با اعتبار ۶۱.۵ میلیارد تومان در شهرستان بجنورد، ۶ پروژه با اعتبار ۱۱۱.۸ میلیارد تومان در شهرستان شیروان و ۶ پروژه در شهرستان فاروج با اعتبار ۱۵.۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه به اجرای پروژه‌های هفته دولت در دیگر شهرستان‌های استان اشاره و اظهار کرد: ۵ پروژه در شهرستان راز و جرگلان با اعتبار ۲۹.۴ میلیارد تومان، ۳ پروژه در شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی آباد با اعتبار ۴۳.۷ میلیارد تومان و تعداد ۳ پروژه دیگر نیز در شهرستان‌های مانه و سملقان با اعتبار ۳۴.۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

عطایی به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان گرمه و جاجرم اشاره و عنوان کرد: سهم این دو شهرستان در مجموع ۵ پروژه آبرسانی است که ۳ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان جاجرم و ۲ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد تومان در شهرستان گرمه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

عطایی خاطر نشان ساخت: این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز چاه، تکمیل و اتصال خطوط انتقال و اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه توزیع روستایی و شهری است.

وی تصریح کرد: آبرسانی به روستا‌های آبچور، مجتمع ۸ روستایی زیدرسرانی، روستای حصارچه و روستای گونیک از دیگر پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی است که در راستای محرومیت زدایی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

برچسب ها: آبرسانی ، شرکت آبفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.