سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نورآباد دارای کارخانه تولیدی مبلمان شهری است

شهردار نورآباد گفت: این شهرستان دارای کارخانه تولیدی مبلمان شهری است.

محمد خاص امیری، اظهار کرد: شهرداری نورآباد یکی از شهرداری‌های نادر کشور بوده که دارای کارخانه تولیدی مبلمان شهری است و به‌ندرت در سطح کشور این کارگاه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بلوار بسیج نورآباد یکی از بلوارهای قدیمی سطح شهر و ورودی از سمت کرمانشاه، همدان و کردستان بوده که به حالت اولیه از اول انقلاب تاکنون رها شده بود.

شهردار نورآباد اضافه کرد: این بلوار تخریب و به شکل زیبایی بازسازی شده است و کلیه متعلقات و منصوبه آن اعم از گلدان گل‌کاری، چراغانی از تولیدات کارخانه تولیدی مبلمان شهری است.

امیری بیان کرد: احداث پست ۹ کیلووات برق خورشیدی در پارک جنگلی علی‌آباد که یک همت دیگر از شهرداری بوده است و توانستیم یک فرهنگ‌سازی در استفاده از انرژی‌های تجدیدناپذیر داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر کلیه وسایل و منصوبه برقی اعم از الکتروموتورها و پمپ‌های برق ما در پارک الغدیر علی‌آباد از منابع برق همین پست استفاده می‌کنند.

شهردار نورآباد تصریح کرد: خرید ماشین و ادواتی که در سنوات گذشته متأسفانه فروخته شده‌اند جزء برنامه‌های شهرداری بود که طی چهار سال خریداری شوند اما در دو سال اخیر خریداری ‌شده‌اند

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.