سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام استاندار قم به مناسبت هفته دولت

استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به‌ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان قم تبریک گفت.

سید محمد آقامیری پیامی به مناسبت هفته دولت صادر کرد که متن این پیام به این شرح است:

«بسمه‌تعالی»
هفته اول شهریور، با افتخار به نام هفته دولت، با یاد پرفروغ شهیدان رجایی و باهنر زینت یافته است. 

دو خادم پاک‌نهاد و صدیقی که با خدمت خالصانه و کار و تلاش آمیخته به صداقت، پاکی، سخت‌کوشی، ساده‌زیستی و مردم‌داری، در قلب‌ها جای گرفتند. 

باگذشت سال‌ها، هنوز نام و یاد این دو شهید گران‌قدر در اذهان عموم مردم قدرشناس ایران اسلامی زنده است و سیره و منش آنها اسوه و الگوی شایسته‌ای برای خادمان و کارگزاران نظام اسلامی محسوب می‌شود. 

هفته دولت فرصت مناسبی برای به‌تصویرکشیدن ثمرات و خدمات اساسی دولت در جهت امیدآفرینی و تجدید عهد مسئولان با آرمان‌های امام راحل و پیگیری مجدانه رهنمود‌ها و منویات رهبری عزیز در راه خدمت به مردم این ولی‌نعمتان اصلی انقلاب اسلامی و فراهم‌ساختن مسیر پیشرفت و تعالی کشور است.

جای بسی افتخار است که آغازین روز‌های هفته دولت، مصادف با شروع کار دولت چهاردهم و جناب دکتر پزشکیان است که آرزوی قلبی موفقیت و پیروزی ایشان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت داریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خدمت به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تلاش‌گران عرصه اجرایی کشور خصوصاً مدیران متعهد و کارکنان خدوم استان قم تبریک عرض نموده و عزت، عظمت، سربلندی و سرافرازی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید محمد آقامیری
استاندار قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.