سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رادان:

پلیس هر سال در اربعین هوشمندتر می‌شود/ بهترین وضعیت تردد اتباع را از مرزها داشتیم

فرمانده انتظامی فراجا گفت: پلیس سال به سال در ایام اربعین هوشمندتر می‌شود.

سردار احمدرضا رادان روز جمعه در نشست ستاد اربعین با حضور وزیر کشور در مرز شلمچه گفت: همه مدیران در همه سطوح از جمله پلیس غصه دارند که خدمت عارفانه در اربعین به پایان می‌رسد.

وی افزود: هر سال که پیش می‌رود هوشمندی در اقدامات پلیس در مرزهای هشت گانه جای خود را پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی فراجا گفت: از سال گذشته سامانه سجاد توسط متخصصان داخلی طراحی شد و زائران با ثبت نام در آن درخواست سفر دادند و این مهم به ما کمک زیادی کرد.

سردار رادان بیان کرد: امسال افزایش تخصصی در گیت‌ها باعث شد توقف هر زائر در گیت به چهار ثانیه برسد و شاهد تردد روان و بدون مشکل آنان بودیم.

وی افزود: کمترین دستگیری در حوزه مواد مخدر در عراق را داشتیم و به نظر می‌رسد با این روش چیزی بنام مواد مخدر در اربعین سال‌های آینده نداشته باشیم.

فرمانده انتظامی فراجا بیان کرد: بعضی از سارقان در سال‌های گذشته عازم عراق می‌شدند ولی امسال این سارقان حرفه‌ای با بررسی توسط دستگاه‌های هوشمند در مرزهای هشت گانه شناسایی و از ورودشان به عراق جلوگیری شد.

سردار رادان گفت: برای اولین بار اتباع خارجی ساماندهی شدند و اگر اتباع غیرمجاز به مرز مراجعه می‌کردند دستگیر و به اردوگاه منتقل می‌شدند که امسال یکی از سال های خوبی بود که برای اتباع انجام شد و قطعا سال دیگر مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

وی افزود: به لطف خدا و با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی در تمامی مرزها امنیت کاملا برقرار است و هیچ گزارشی مبنی بر خرابکاری نداشتیم.

اسکندر مومنی وزیر کشور امروز به منظور بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد.

برچسب ها: اربعین ، مرز شلمچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.