سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

زیرساخت‌ها در مرزهای اربعین افزایش یافته است

وزیر کشور گفت: زیرساخت‌ها در مرزهای هشت گانه اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

اسکندر مومنی روز جمعه در بازدید از مرز شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت‌ها نسبت به سال‌های قبل در مرزهای هشت گانه کشور بهتر شده و تفاوت نیز بسیار محسوس است.

وی افزود: در اربعین همه دستگاه‌ها پای کار و در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

وی یادآور شد: با وجود گرمای بیش از حد هوا استقبال بسیار خوبی از سوی زائران اربعین حسینی از بزرگترین کنگره جهان اسلام شده است.

وزیر کشور گفت: شور و شوق حسینی بین زائران و خدمت گذاران موج می‌زند و گرمای هوا هم مانع این حرکت عظیم نیست.

مومنی بیان کرد: شرایط پارکینگ‌ها، مواکب، زیرساخت‌ها و خدمات رسانی در مرز شلمچه و دیگر مرزها مطلوب است و این مهم باعث تسهیل‌در تردد زوار شده است.

وی ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته خروج زائران از مرزها به راحتی در حال انجام است و ایستگاهی زائران در گیت‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

مومنی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای برای زائران گفت: با تمهیداتی که پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و نیروهای امنیتی اندیشیده‌اند ترافیک در مرزهای هشت گانه کشور نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است.

وی افزود: با تلاش و زحماتی که نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین همکاری طرف عراقی، امنیت در ایران و عراق برای زائران فراهم است.

وزیر کشور اظهار کرد: همکاری زائران اربعین حسینی در ایجاد امنیت و کاهش ترافیک باعث شده است امسال عبور و مرور بسیار روان و بدون مشکل باشد.

اسکندر مومنی امروز به منظور بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه از طریق فرودگاه آبادان و با استقبال استاندار خوزستان وارد این استان شد.

برچسب ها: اربعین ، مرزشلمچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.