سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

منطقه ویژه اقتصادی آماده تامین زیرساخت‌های مربوط به تولید نوشت افزارهای ایرانی هستند

استاندار فارس با بیان اینکه کارخانه‌هایی در استان، تولیدکننده نوشت افزار هستند، از سرمایه‌گذاران خواست بیش از گذشته در زمینه تولید محصولات ایرانی وارد شوند.

محمدهادی ایمانیه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاه ارائه نوشت افزار‌های ایرانی "ایران نوشت" را افتتاح کرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها که حاصل زحمات و غیرت ایرانیان است واقعا خوشحال کننده است بویژه وقتی که به حوزه‌های زیربنایی توجه می‌شود.

او با بیان اینکه نوشت افزار از ابتدای دوران دانش‌آموزی با فرزندان ما سروکار دارد، گفت: ریشه و بنیان فکری و فرهنگی دانش آموزان از بدو تحصیل با نوشت افزار آمیخته می‌شود لذا شرایطی که اکثر نوشت‌افزار‌ها از خارج از کشور وارد شود طبیعتا جالب نیست چرا که هم انتقال فرهنگ منفی غرب به دانش‌آموزان را در پی دارد و هم یک ضرر اقتصادی برای کشور محسوب می‌شود.

ایمانیه، از رفع تدریجی نقاط ضعف این نمایشگاه بعنوان یکی از اقدامات قابل توجه در سنوات اخیر نام برد و افزود: در برپایی این نمایشگاه، هرسال نسبت به سال گذشته پیشرفت‌های بهتری حاصل شده و نقاط ضعف گذشته نیز بتدریج در حال رفع شدن است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه حرکت تولید نوشت افزار‌های ایرانی، در جهت تامین مصارف داخلی و سپس صادرات خارجی برنامه‌ریزی شده، گفت: باید تلاش‌ها دو چندان شود تا افزون بر تأمین نیاز‌های داخلی، به صادرکننده نوشت افزار مرغوب و با کیفیت تبدیل شویم و فرهنگ ایرانی و اسلامی خودمان را بوسیله نوشت افزار‌ها نیز، صادر کنیم.

او با بیان اینکه کارخانه‌هایی در استان، تولیدکننده نوشت‌افزار هستند، از سرمایه‌گذاران خواست بیش از گذشته در زمینه تولید محصولات ایرانی وارد شوند و گفت: شرکت شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز آماده همکاری با سرمایه‌گذاران برای تامین زیرساخت‌های مربوط به تولید نوشت‌افزارهای ایرانی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.