سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندارخوزستان:

بازگشت زائران اربعین از مرزشلمچه در کوتاه‌ترین زمان در حال انجام است

معاون انتظامی و امنیتی استانداری خوزستان گفت: بازگشت زائران اربعین از مرزشلمچه بدون مشکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حال انجام است.

ولی الله حیاتی معاون انتظامی و امنیتی استانداری خوزستان گفت:به منظور تسهیل در بازگشت زائران اربعین ایستگاه استراحت زائران تا تکیمل اتوبوس مقصد راه اندازی شده است.

وی افزود: همچنین مواکب اربعین حسینی با استقرار در محوطه ۱۷ هتکاری محل استقرار اتوبوس‌های شرکت مسافربری مشغول خدمت رسانی به زائران هستند و مشکلی در تامین آب و غذایی زائران در شلمچه وجود ندارد.

حیاتی گفت: ۲ رام قطار هر ۲ ساعت یکبار، زائران را از نقطه صفر مرزی تا ایستگاه راه آهن خرمشهر منتقل می‌کنند و از مبدا خرمشهر نیز قطار تا عمق کشور برنامه ریزی شده است.

وی گفت: با هماهنگی انجام شده در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، علاوه بر مواکب مسیر خرمشهر محل‌های برای استراحت زائران در نظر گرفته شده تا زائران بعد از استراحت به سمت شهر‌های خود حرکت کنند.

معاون انتظامی و امنیتی استانداری خوزستان با اشاره به عبور ۹۷۲ هزار و ۶۳۶ زائر ایرانی و ۱۸۶ هزار و ۵۵۶ تبعه خارجی از ابتدای ماه صفر تاکنون از مرز‌های شلمچه و چذابه به عتبات عالیات عراق افزود: ۱۶۰ هزار و ۴۲۲ تردد زائر روز گذشته از این مرز‌ها ثبت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.