سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی در تراز قدرت‌های برتر دنیا

امام جمعه موقت ساری گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه برابر دشمنان ایستاد و انقلاب اسلامی در تراز قدرت‌های برتر دنیا است.

حجت الاسلام محمد رضا نصوری امام جمعه موقت ساری با اشاره به روز پزشک و بوعلی سینا به عظمت و منزلت این دانشمند اشاره کرد و یاد و خاطره پزشکان شهید و پزشکانی که در دوران کرونا جان باختند را گرامی داشت.

او افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پزشکان برجسته زیادی در کشور داریم و در حال حاضر سفر برای خدمات پزشکی به مرکز کشور کمتر شده است و پزشکان سعی کنند هزینه‌ها را برای مردم کمتر کنند.

حجت الاسلام نصوری با اشاره به این که جامعه پزشکی فرهیخته است، گفت: متأسفانه معدودی از پزشکان زیرمیزی را به رومیزی تبدیل کردند و تقاضای سکه و دلار می‌کنند و لازم است دستگاه‌های نظارتی نظارت و ورود داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری به سالروز فرار رضاخان ملعون از کشور اشاره و افزود: این درحالی است که ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه برابر دشمنان ایستاد و انقلاب اسلامی در تراز قدرت‌های برتر دنیا است.

حجت الاسلام نصوری همچنین با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید خدمت آیت الله رئیسی از دولتمردان خواست خود را در این تراز بدانند تا نام و یادشان همیشه باقی ماند.

او با اشاره به همراهی مجلس برای رأی اعتماد به دولت و استقرار دولت پزشکیان، گفت: امیدواریم نقد‌های وارده به دولت‌های قبلی در دولت کنونی و مشکلات کمتر و مشکلات اشتعال، ازدواج و مسکن جوانان حل شود.

خطیب موقت نماز جمعه ساری با بیان اینکه دو وزیر از مازندران در دولت انتخاب شده است، افزود: استعداد و نخبگان زیادی در مازندران وجود دارد و لازم است از آنان در مناصب مختلف استفاده شود.

حجت الاسلام نصوری با عنوان این که برای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی زحمات زیادی کشیده شده است، گفت: برخی از مسائل روز را می‌توان با قوانین موجود جلو برد و اکنون در مرحله دولت سازی هستیم و باید بنیان سازی و ابزارسازی کنیم و روش‌مند و الگو برای کشور‌های اسلامی باشیم.

او به مؤلفه‌های دولتمردان اشاره و افزود: حرکت برای تحقق عدالت و پیشرفت، حفظ عزت، استقلال و هویت و پرهیز از غرب باوری، اهتمام به مردم‌سالاری دینی و تصحیح اخلاق و رفتار‌ها از مؤلفه‌های مهم است.

حجت الاسلام نصوری پرکاری و تلاش مومنانه و پرهیز از کم کاری، اهتمام به سلامت و اقتصاد جامعه را از دیگر مؤلفه‌ها دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.