سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۶۹ پروژه راهداری فارس طی هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از بهره‌برداری ۶۹ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار و ۸۴ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری در این استان خبر داد.

محسن عمادی با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت بالاخص آیت‌الله رئیسی، مسیر خدمتگزاری صادقانه تا پای جان تبیین و آحاد جامعه از خدمات صورت گرفته آگاه ساخت تا نسل جوان قدر مجاهدت‌ها و تلاش‌های دولت برای رفاه مردم و آبادانی کشور را بهتر درک کند.

او در خصوص پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این هفته بیان کرد: همزمان با هفته پر خیر و برکت دولت سال جاری، ۳۹ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۳۱۴میلیارد ریال، ۲۹ طرح ساخت و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال و راهدارخانه مرکزی فارس با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

عمادی در خصوص جزییات پروژه‌های قابل بهره‌برداری هفته دولت سال جاری افزود: در پروژه‌های راهداری از ۳۲۸.۸ کیلومتر روکش، لکه‌گیری و درزگیری راه‌های مواصلاتی، ۲۱.۵ کیلومتر اجرای روشنایی طولی، ۱۲۰ نقطه برج روشنایی، ۶ هزار کیلومتر خط کشی و ساماندهی ۳ مقطع پرتصادف بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه در طول سال بیش از ۷۰۰ راهدار استان فارس با استقرار در ۵۲ راهدار خانه و سایر محور‌های سطح استان به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی مشغول هستند، تاکید کرد: تلاش راهداران استان فارس در راستای تردد ایمن و روان است، از این‌رو امیدواریم با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات و متخصص‌ترین افراد شاهد خدمت‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در پایان با اشاره به پروژه‌های فعال استان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با تأمین بودجه و اتمام پروژه‌های در دست اجرای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شاهد برقراری ترددی ایمن‌تر و روان‌تر در محور‌های مواصلاتی باشیم و خدمات مطلوب‌تری به کاربران جاده‌ای ارائه کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.