سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواضع رییس جمهور علیه رژیم صهیونیستی قابل تقدیر است

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: مواضع مقتدرانه رییس جمهور علیه رژیم صهیونیستی قابل تقدیر است و امیدواریم دولت چهاردهم همینطور در پیمودن مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا استوار بماند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل موسوی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سخنرانی و حمایت دکتر مسعود مسعود پزشکیان رییس جمهور از جبهه مقاومت جای تقدیر دارد و این راه باید تداوم یابد.

وی اضافه کرد: از دولت چهاردهم به عنوان دولت وفاق ملی انتظار داریم که شعار "ما می‌توانیم" را سرلوحه کار خویش قرار دهد و از صحبت‌هایی مثل نمیتوانیم، نمی‌شود و یا نگذاشتند فاصله بگیرد تا شاهد خدمت بی منت باشیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه همه قوای سه گانه باید دست به دست یکدیگر بدهند تا به دولت چهاردهم کمک کنند، اضافه کرد: جبهه انقلاب اسلامی، مومنین، معتقدین و امت حزب الله اهل حمایت و پشتیبانی از دولت هستند، اما اهل کوتاه آمدن از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا نیستند که انشالله دولت چهاردهم به این نکته توجه داشته باشد.

خطیب نماز جمعه قزوین ادامه داد: مطالبه جدی جبهه انقلاب از دولت چهاردهم تداوم راه شهید رییسی است، اگر کسی خدمات مجاهدانه، مخلصانه و صادقانه شهید ریسی را با رفتار و گفتار نادیده بگیرد و معتقد به توقف این مسیر پر افتخار باشد، به انقلاب اسلامی و مردم و مکتب سردار سلیمانی و خون شهدا خیانت کرده است.

حجت الاسلام موسوی در خصوص رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی یادآور شد: ابتدا این رای اعتماد و نادیده گرفتن و اغماض از برخی نقد‌های جدی از وزرای پیشنهادی نشان از روحیه تعاملی مجلس انقلابی است، اما رای زیر ۲۰۰ نفر در مجلس به وزرای پیشنهادی دارای پیام مهمی است که دولت و مجلس باید به آن توجه کنند.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در ادامه خطبه‌ها به راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: مراسم اربعین هرساله با شکوه‌تر از گذشته و با شکوهی بیشتر برگزار می‌شود، اربعین حرکت جمعی به سمت امام و خداوند است، یک رسانه برای جهانی کردن مکتب حسینی است، برای تثبیت اسلام ناب، مقاومت، امنیت، جوانمردی، عقلانیت، معنویت و عدالت است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: حرکت اربعین یک راهپیمایی بزرگ علیه شرک و نفاق و جاهیلت مدرن است، امروز کارکرد‌های اربیعن حسینی برای دشمنان آشکار شده و دارای پیام‌های اتحاد و هویت است.

وی عنوان کرد: در این راهپیمایی بزرگ اربعین حسین (ع) از تمام ادیان و فرقه‌های گوناگون مثل مسیحیت، یهودیان و حتی اهل تسنن نیز حضور دارند که نشان می‌دهد از امام حسین به عنوان سمبل آزادی و مقاومت در سراسر جهان تعبیر شده است.

خطیب نماز جمعه قزوین یادآور شد: دولت عراق با وجود همه هزینه‌ها در مبارزه با داعش، امروز با بسیج مردمی حشدالشعبی امنیت ۲۰ میلیون زائر اربعین (ع) را فراهم کرده و این نشان می‌دهد که عراق نیاز به قیم و پایگاه‌های نظامی ندارد و اتفاقا جایی که پای نظامیان آمریکایی باز می‌شود ناامنی به بار می‌آید.

حجت الاسلام موسوی، رحلت عالم ربانی، حجت الاسلام سید ضیاء حسینی امام جمعه شهر معلم کلایه در رودبار الموت را تسلیت گفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.