سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم به وظیفه خود عمل کردند، حالا نوبت مسؤولان است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه و با نشاط در انتخابات ریاست جمهوری با وجود تمام مشکلات به وظیفه خود عمل کردند، گفت: هم‌اکنون نوبت مسوولان است که به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مطهری‌اصل امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد وگفت: بعد از انقلاب خدمات بزرگی در ایران انجام گرفته و لازم است مردم در جریان آنها قرارگیرند و هفته دولت مناسب‌ترین زمان برای بازگویی خدمات دولت و انقلاب است.

 وی با تأکید بر امید آفرینی در جامعه و تبیین پیشرفت‌ها صورت‌گرفته افزود: دشمن با ماشین تبلیغاتی خود از هر شرایطی برای ناامید کردن و بحران‌آفرینی در جامعه ما استفاده می‌کند، در مقابل این رفتار مذبوحانه باید صادقانه و جهادی در مسیر توسعه کشور گام برداریم و مردم را نسبت به اقدامات صورت‌گرفته آگاه کنیم.

 خطیب جمعه تبریز با تأکید بر اینکه مردم نتیجه اقدامات دولتمردان را در وضعیت سفره معیشتی خود می‌بینند، افزود: باید بدانیم برای افکار عمومی ارائه گزارش‌هایی که نشان از افزایش و کاهش تراز‌های تجاری دارد قابل‌توجه نیست، مردم وضعیت اقتصادی را در سفره‌های خودارزیابی می‌کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه و با نشاط در انتخابات ریاست جمهوری با وجود تمام مشکلات به وظیفه خود عمل کردند، گفت: هم‌اکنون نوبت مسوولان است که به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

مطهری‌اصل با بیان اینکه مردم گرفتار و مشکل دارند و گرانی زیاد است، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات اخیر به وظایف خود عمل کردند و اینک نوبت دولت است که به مطالبات مردم پاسخ داده و وعده هایش را عملی کند.

وی بار دیگر تاکید کرد: مسئولان کشور به خصوص دولتمردان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش توجه و حساسیت داشته باشند و در شرایط امروز کشور تقویت حس غرور ملی باید توسط مسئولان با جدیت دنبال شود.

احمدی اصل اضافه کرد: به رغم اینکه مشکلات زیادی بر سر راه انقلاب اسلامی از طرف دشمنان نظام به وجود آمده است، اما با وجود این ها، اقدامات بسیار مناسبی بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی هفته دولت را گرامی داشته و به دست‌اندرکاران دولت جمهوری اسلامی ایران ازجمله ریاست جمهوری و کابینه دولت که این روز‌ها هم‌زمان‌شده با آغاز دولت جدید تبریک می‌گوییم و امیدواریم با توصیه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دولتیان بتوانند به وظیفه سنگین خود در قبال شهیدان رجایی و باهنر و شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی عمل کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های منختلف علمی، صنعتی، بهداشتی و عمرانی اظهار کرد: هر کسی خدمات انقلاب و جمهوری اطلامی را منکر شود خون شهدا را پایمال کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.