سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مهاباد:

محبت امام حسین (ع) در دل همه آزادی‌خواهان دنیا وجود دارد

امام جمعه مهاباد با تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: محبت امام حسین (ع) در دل همه آزادی خواهان دنیا وجود دارد.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نمازجمعه این هفته، گفت: امام حسین (ع) متعلق به دین و مذهب خاصی نیست و محبت وی در دل همه آزادی خواهان رخنه کرده و این شخصیت والامقام، سرور تمام شهیدان عالم است.

وی با بیان اینکه اشتیاق زیارت اماکن مذهبی به ویژه یاران و اصحاب پیامبر (ص) در دل همه مسلمانان وجود دارد، اضافه کرد: همچنان که زیارت خانه خدا و پیامبر اسلام را داریم، باید نسبت به اصحاب و اهل بیت آن پیامبر بزرگوار نیز این احساس را داشته باشیم.

امام جمعه مهاباد با تاکید بر ارادت اهل سنت به اهل بیت ادامه داد: مکتب اهل بیت (ع) بر محور ظلم ستیزی و دفاع از مظلومیت استوار بوده و امام حسین (ع) نیز نماد این مکتب است.

ماموستا امامی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: استاندار آذربایجان غربی در اولین سفر شهرستانی خود به مناسبت هفته دولت به مهاباد آمده و پیگیری مصوبات قبلی و تعیین مصوبات جدید در راستای اشتغالزایب و محرومیت زدایی منطقه شد.

وی گفت: بررسی وضعیت بیمارستان‌های ۳۵۰ تختخوابی و تامین اجتماعی مهاباد از جمله طرح‌های در دست ساخت هستند که با اتمام آنها میانگین تخت‌های بیمارستانی این شهرستان را از میانگین کشوری بالاتر برده و مهاباد را به بلوک درمانی منطقه تبدیل خواهد کرد.

وی همچنین فرا رسیدن روز پزشک و روز دارو ساز را به جامعه پزشکان و داروسازان تبریک گفت و از رئیس جمهور کشورمان نیز به عنوان یک پزشک خواست تا نسخه رفع مشکلات و کاستی‌های کشور را بر اساس عدالت و با نگاه یکسان تجویز کند.

امام جمعه مهاباد به اهمیت موضوع چشم و هم چشمی و نگاه انسان اشاره کرد و گفت: بسیاری از گناهان از یک نگاه کنترل نشده آغاز شده و سبب بروز مشکلات برای فرد خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.