سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه اسرائیلی خسارات بی‌سابقه این رژیم را در مقابل حزب الله فاش کرد

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» جزئیاتی از میزان خسارات مادی و انسانی وارد شده به رژیم اسرائیل بر اثر رویارویی ادامه‌دار با حزب‌الله لبنان که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) آغاز شده است را فاش کرد.

به نقل از پایگاه خبری «فلسطین آنلاین»، رسانه صهیونیستی واللا نوشت که از آغاز درگیری‌ها با حزب الله لبنان، ۴۳ صهیونیست از جمله ۲۴ شهرک نشین و ۱۹ نظامی همراه با یک کارگر خارجی کشته شده اند.

واللا همچنین اشاره کرد که از آغاز رویارویی با حزب الله در ۸ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، ۲۷۱ صهیونیست از جمله ۱۴۱ نظامی ارتش رژیم اسرائیل مجروح شده اند.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری صهیونیستی همچنین در طی این مدت ۱۸۰ هزار هکتار از زمین‌ها در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی در آتش سوخته است.

واللا افزود که تاکنون حدود چهار هزار و ۴۰۰ درخواست برای جبران خسارات وارده به واحد‌های تولیدی در شهر‌های شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همجوار با لبنان به مقامات رژیم صهیونیستی ارائه شده است.

این پایگاه خبری صهیونیستی میزان خسارات وارد شده به بخش گردشگری این رژیم بر اثر رویارویی با حزب الله لبنان را بیش از یک میلیارد و ۱۵۰ هزار شیکل (حدود ۲۷۰ میلیون دلار) اعلام کرد و افزود: در حالی که زیان مستقیم آن یک میلیارد و ۶۰۰ هزار شیکل است.

در این پیوند، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ادامه رویارویی با مقاومت در مرز با لبنان طی ۱۰ ماه گذشته به وقوع آتش سوزی گسترده در ۷۹۰ نقطه در الجلیل و جولان اشغالی منجر شده است.

این شبکه تلویزیونی متعلق به رژیم اسرائیل افزود: پس از شلیک حداقل ۶ هزار و ۵۰۰ فروند راکت و موشک از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین، آتش سوزی‌های گسترده در این مناطق ۱۸۹ کیلومتر مربع از زمین‌ها را از بین برده است.

حزب‌الله در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.