سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رفع مشکلات اقتصادی مردم با رویکرد جدی رئیس جمهور

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: امیدواریم با رویکرد جدی رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر شاهد به ثمر رسیدن آرزوی همه اقشار مردم باشیم و مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی برطرف شود.

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرکرد با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین در سال ۱۳۲۰ شمسی، اظهار کرد: به دنبال اشغال کشور رضاشاه از ایران اخراج شد، اما اشغال کشور تجربه تلخی بود.

وی افزود: البته در جنگ جهانی اول و دوم ضمن اعلام بی‌طرفی ایران، بدون توجه دولت‌های مخالف برای رسیدن به اهداف خود، وارد خانه و کاشانه ایرانیان شدند و حدود پنج سال کشور در اشغال بیگانگان قرار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی گفت: امام راحل (ره) همواره یادآوری می‌کردند که مردم به واسطه اینکه سایه سنگین رضاشاه از کشور کوتاه شده بود خوشحال بودند، در حقیقت باید گفت حکومت‌ها باید همواره یار و همراه ملت‌ها باشند تا این اتفاقات را شاهد نباشیم.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال ۶۰، تصریح کرد: در تاریخ کهن ایران رجال و شخصیت‌های افتخارآفرینی داریم که نوعی میراث گرانقدر به شمار می‌روند که باید از آنها الگو بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی تاکید کرد: در حقیقت انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود نارسایی‌ها و ضعف‌هایی که گاهی شاهد آنها هستیم، اما با این همه افتخارات و سرافرازی‌های بزرگ و شخصیت‌هایی که نصیب ما شده بسیار ارزنده هستند.

وی افزود: شهید رجایی با وجود کارنامه زیبنده و ارزشی خود، در راه خدا، اسلام، ایران و حق و حقیقت به شهادت رسید که باید در کتاب‌ها نوشته شود، گرچه شخصیت‌هایی همچون شهیدان باهنر و رییسی نیز از این دست بودند و باید به آنها افتخار و همه خدمتگزاران از آنها الگو بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بیان کرد: توصیه می‌شود همه افراد در صورت امکان، حکم تنفیذ رئیس جمهور شهید را مطالعه کنند تا متوجه شوند با چه اخلاصی جملاتی را مطرح کردند، مشخص می‌شود به دنبال چه مقامی بودند، کما اینکه امیدواریم رئیس جمهور دولت چهاردهم جزو چهره‌های درخشان تاریخ باشند و آنچه مورد انتظار مردم، مقام معظم رهبری و حضرت ولی عصر (عج) بوده در این مسیر تحقق و موفق باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رویکرد جدی رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر شاهد به ثمر رسیدن آرزوی همه اقشار مردم باشیم و مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی ادامه داد: شخصیت‌هایی همچون شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی که شخصیت‌های افتخارآفرین بودند باید به آنها افتخار و همه خدمتگزاران از آن ها الگو بگیرند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.