سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرچین پیرانشهر، تبلیغی بزرگ بر امن بودن ایران اسلامی

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین نقشه‌های بدخواهان این سرزمین را خنثی کرده و علاوه بر این مهر باطلی بر تبلیغات منفی دشمنان زد.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: میزبانی بی نظیر اقوام مختلف این استان، آرامش حاکم و تمهیدات اتخاذ شده درمرز و همیاری تمامی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات و تلاش شبانه روزی آنها، بر زائران اربعین حسینی نشان داد آنچه شنیده اند با آنچه دیده‌اند فرسخ‌ها فاصله دارد و اینجا آرامش و مهربانی حرف اول را می‌زند.

وی اضافه کرد: مرز تمرچین پیرانشهر در حقیقت تبلیغی بزرگ بر امن بودن ایران اسلامی و باطل بودن تبلیغات و گزارشات دشمنان این مرز و بوم است.

 بیاتی افزود: این مرز هر زائر را به سفیری تبدیل می‌کند که امنیت و آرامش موجود در ایران را به گوش ملت‌های جهان و مردم کشورش می‌رساند و آنها را از توطئه‌های دشمنان این سرزمین آگاه می‌کند.

وی بیان کرد: چنانکه بسیاری از زائران خود اعتراف می‌کنند قبل از آمدن به ایران تصور دیگری از این کشور داشتیم به ما گفته بودند آنجا امنیت نیست و شما ربوده شده و آرامشی نخواهید داشت در حالیکه آنچه دیدیم برخلاف تبلیغات آنها بود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: هراندازه فیلم بسازیم نمی‌تواند به اندازه حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین تاثیرگذار باشد بلکه قدرت این حماسه فراتر از هر فیلمی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.