سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس دهی صلواتی مترو و اتوبوسرانی مشهد

در روز اربعین حسینی، سرویس دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد به زائران رضوی صلواتی خواهد بود.

بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار سرویس خطوط مترو در روز اربعین حسینی به صورت صلواتی انجام می‌شود.

او افزود: برهمین اساس سرویس دهی در روز یکشنبه چهارم شهریورماه با دو ساعت افزایش، از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۴ به صورت صلواتی ادامه خواهد یافت.
 
سرویس‌دهی صلواتی ۴۱۰ دستگاه اتوبوس در روز اربعین 
 
محسن شریعتی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد هم با اشاره به سرویس‌دهی صلواتی ۴۱۰ دستگاه اتوبوس همزمان با اربعین حسینی، گفت: این سرویس دهی برای خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی خواهد بود.

او افزود: بر همین اساس سرویس‌دهی در خصوص ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ در روز اربعین صلواتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین درراستای تکریم عزاداران، ناوگان خطوط یاد شده از شب اربعین تا پایان روز اربعین، تقویت و سرویس‌دهی به عزاداران با ۴۱۰ دستگاه اتوبوس انجام خواهد شد.

به گفته او، این اتوبوس‌ها تا نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر، زائران و مجاوران را منتقل و در صورت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف حرم مطهر، تا میدان شهدا، میدان بسیج، تقاطع شهید گمنام و میدان شهدای مسجد گوهرشاد، سرویس‌دهی خواهند کرد.

شریعتی افزود: علاوه بر تقویت سرویس‌دهی، استقرار نماینده سازمان در مرکز کنترل ترافیک، آماده‌باش نیرو‌های نظارتی، امدادی و فنی از دیگر اقدامات این سازمان در روز اربعین است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.