سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبودی در عرضه سیب‌زمینی و پیاز ایام اربعین نداریم

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه سیب‌زمینی و پیاز ایام اربعین نداریم.

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش قیمت هندوانه خبر داد و گفت: با عرضه هندوانه از شهرستان های مختلف، قیمت با کاهش ۱۰۰ درصدی به ۲ تا ۳ هزارتومان رسیده است.

او از کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت طالبی و خربزه خبر داد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو طالبی ۸ تا ۱۳ هزارتومان، خربزه ۸ تا ۱۳ هزارتومان و جانا ۶ تا ۱۰ هزارتومان است‌.

یاوری با بیان اینکه بازار گوجه فرنگی به تعادل رسیده است، افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی با کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی حداکثر در میدان با نرخ ۱۵ هزارتومان عرضه می شود، اما خیار از ثبات نسبی در بازار برخوردار است به طوریکه خیار اصفهان با نرخ ۱۵ تا ۲۰، خیار گلخانه ۱۸ تا ۲۳ هزارتومان و خیار دماوند ۲۵ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان ادامه داد: با توجه به صادرات خیار به عراق و دبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس تغییری نخواهیم داشت.

او از توزیع روزانه ۲۲ تا ۲۳ هزارتن بار در میدان مرکزی خبر داد و گفت: با توجه به زوار اربعین و کاهش تقاضا، حداکثر روزانه ۲۰ هزارتن بار خریداری می شود.

یاوری با بیان اینکه قیمت سیب زمینی و پیاز در ایام اربعین تغییری نخواهد داشت، گفت: نرخ کنونی هرکیلو سیب زمینی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، پیاز زرد ۱۲ تا ۱۸ هزارتومان، سبزی جور (پلو،آش، قورمه) ۱۵ تا ۱۶ هزارتومان و سبزی خوردن ۲۰ هزارتومان است.

خبرنگار: آزاده محبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.