سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۸ طرح گرامیداشت هفته دولت در خاش افتتاح می‌شود

فرماندار خاش گفت: گرامیداشت هفته دولت امسال ۵۸ طرح در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

صاحب گل صالحی با گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از حضور ملت بزرگ ایران در ۲ مرحله از انتخابات تیر ماه امسال و تشکیل دولت وفاق ملی با همکاری، دولت، مجلس و ارکان نظام اسلامی افزود: برای اجرای این طرح‌ها حدود یک‌هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های یادشده شامل ۲۰ طرح عمران شهری شهرداری خاش، پنج طرح هادی روستایی و مسکن، ۱۲ طرح آموزشی و ورزشی مدارس، ۲ سایت همراه اول و ایرانسل، سه طرح کشاورزی و دامی، سه طرح برق رسانی، هشت طرح تامین آب آشامیدنی روستایی و عشایری و پنج طرح خدمات محرومین کمیته امداد امام خمینی خاش هستند.

فرماندار خاش ادامه داد: همچنین در این ایام چند طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود که مهمترین آنها کلنگ زنی راه ارتباطی پلیس راه به چاه سالار و ایجاد میدان عرضه میوه و تره بار خاش هستند.

وی افزود: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان، اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، انجام دیدار‌های مردمی و قدردانی از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و نهاد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.