سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال جوانان، اولویت اصلی سپاه در قرارگاه مهارت آموزی

مدیر قرارگاه مهارت آموزی سپاه خراسان رضوی گفت: کسب مهارت و اشتغال جوانان اولویت اصلی ما در قرارگاه مهارت آموزی است.

سرهنگ دوم پاسدار حمید راه نشین، کاهش بیکاری و ایجاد شغل را جزو اهداف قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه استان دانست و گفت: موضوع مهارت‌آموزی از جمله مواردی است که در رفع بیکاری موثر بوده و به جوانان کمک می‌کند تا شغلی را برای خود ایجاد کنند.

او با بیان اینکه در دوره شهریور، ۳۰۰ نفر از کارکنان وظیفه در ۱۵ رشته فنی و تخصصی پذیرش شده اند، افزود: ما از طریق مهارت‌آموزی به دنبال کاهش بیکاری و توانمندسازی جوانان برای ایجاد شغل هستیم.

سرهنگ دوم پاسدار راه نشین ادامه داد: سپاه خراسان رضوی نیز در زمینه فرهنگ‌سازی، ظرفیت بالایی دارد و از این رو لازم است که این اقدامات بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر قرارگاه مهارت آموزی سپاه  خراسان رضوی با تاکید بر لزوم کیفی‌سازی دوره‌های مهارتی، بیان کرد: این موضوع و آموزش‌های عمومی و تخصصی با جدیت دنبال می‌شود.

او درباره نقش رسانه‌ها در تبلیغ مهارت آموزی هم تصریح کرد: باید با نمونه‌های موفق که مهارت‌هایی را کسب کرده‌اند ارتباط برقرار کرده و نشان دهیم که مهارت آموزی چه تاثیری در اشتغال و زندگی افراد دارد؛ همچنین باید سربازان ترویج دهنده موضوع مهارت آموزی باشند، چون این تبلیغ تاثیر بیشتری در امر مهارت آموزی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.