سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دوم لیگ برتر، تقابل قوی سپید با آبی‌های تهران

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی امشب در هفته دوم لیگ برتر میهمان استقلال است.

از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تیم استقلال تهران مصاف می‌دهد.

قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی با کمک‌های علی اکبر نوری و وحید سیفی بر عهده دارد.

آبی پوشان در این دیدار به دلیل آماده نبودن ورزشگاه‌های تهران، قادر به میزبانی نیستند و مجبورند در قزوین به دیدار حریف خود بروند.

استقلال و ملوان برای چهارمین بار در ۱۰ سال اخیر در هفته دوم به مصاف هم می‌روند.

۲ تیمی که در بازی نخست خود به برد رسیده‌اند و از این رو قطعا شاهد مصاف جذابی در دیدار پیش رو خواهیم بود.

ملوان در هفته اول تیم گل گهرسیرجان را در انزلی شکست داد تا با روحیه خوب به مصاف استقلال برود و استقلال هم هفته گذشته شمس آذر را شکست داد، اما این ملوان، ۱۱ سال است که نتوانسته استقلال را شکست بدهد، آخرین برد ملوان مقابل استقلال با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ مقابل استقلال قلعه نویی در سال ۱۳۹۲ رقم خورد.

نکته جالب توجه اینکه در تاریخ لیگ برتر، این چهارمین مصاف استقلال و ملوان در هفته دوم رقابت‌ها به شمار می‌آید، در هر ۳ مصاف قبلی، استقلالی‌ها با برد از زمین خارج شده اند.

این ۲ تیم نخستین بار در هفته دوم لیگ پانزدهم در آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان مظلومی در آن دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیدند.

۲ فصل پیش بار دیگر ۲ تیم در هفته دوم لیگ این بار در انزلی به مصاف هم رفتند که بازهم استقلال بود که با هدایت ریکاردو ساپینتو با نتیجه ۳ بر یک از سد ملوانان عبور کرد و سرانجام فصل پیش سومین مصاف ۲ تیم در هفته دوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم، دیداری که در پایان استقلال با تک گل حسین مرادمند با یک گل به برتری رسید. ضمن آنکه سید حسین حسینی در نیمه نخست آن دیدار پنالتی بازیکن ملوان را مهار کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.